poniedziałek, 28 października 2013

DZIEŃ#10- O marzeniach dwa słowa.

Witam tutaj Patrykpiotr .
Zapraszam do lektury


Tematem dzisiejszego wpisu będą marzenia. Czym tak naprawde są przez wielu określane sensem życia, a dla niektórych są tylko niespełnionymi wymysłami. Jednak mimo tych dwóch różnych poglądów każdy z nas ma jakieś marzenia, od tych najprostszych czyli np. zwiedzenie jakiegoś miasta po te głębsze tj. wyzdrowienie. Większość ludzi tak naprawdę żyje dla marzeń i całe życie dążą do ich spełnienia, wg. mnie najcięższe do spełnienia są marzenia sfery duchowej, a nie te materialne ponieważ o wiele łatwiej jest uzbierać pieniądze niż spędzić resztę życia przy ukochanej osobie. Marzeniami w moim życiu są: chęć spełnienia życia przy tej osobie z którą spędzam je teraz, dawać szczęście innym, a odchodząc od tej strefy emocjonalnej moim marzeniem jest rozwijanie pasji, przebiegnięcie maratonu, zaś takim cichym marzeniem jest dostanie się na kierunek lekarski. A co jest twoim marzeniem ?
To możli­wość spełnienia marzeń spra­wia, że życie jest tak fascynujące. 

Inspiracja na dziś#10:

Gdy zobaczyłem to zdjęcie zrobiłem jedno wielkie WOW, bardzo pomysłowy kadr, wykonanie też świetne. Wszystko ma swoje miejsce i funkcje na tym zdjęciu po prostu PIĘKNE.

Piosenka na dziś#10:


Gadabit bardzo ciekawa Krakowska formacja rapowa, dobry tekst, piosenka nawiązuje do tematu dzisiejszego wpisu bardzo motywująca piosenka. Polecam. - https://www.facebook.com/Gadabit
Moje fotografie#10:
Marcelina.


Dzisiejszy dzień-
 Pobudka na chwilę przed ósmą, kawa o poranku doskonale mnie obudziła, niestety kilka chwil później mój humor został zepsuty ponieważ komunikacja miejska znów zaszwankowała i przez godzinę nie jeździły żadne tramwaje, z tej okazji nie było mnie na pierwszej godzinie w szkole :). Dzisiaj byłem bardzo zadowolony z siebie, 2 oceny bdb z angielskiego pokazują że jednak warto coś robić i to co się robi ma sens. Właśnie będę przygotowywał na obiad tortille przygotuje się do jutrzejszej kartkówki z matematyki, poczytam książkę oraz pójdę pobiegać i zaliczę trening. Dziękuje za to że ktoś to w ogóle czyta proszę o wasze opinie na temat bloga.


I uleciał uniesiony wiatrem nut
By pocieszać umęczony strasznie lud



Pozdrawiam PatrykPiotr

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania oraz dyskusji :) Pozdrawiam Patryk Piotr