wtorek, 19 listopada 2013

DZIEŃ#30

Witam tutaj Patrykpiotr .

Zapraszam do lektury


Tematem dzisiejszego wpisu będzie zawiść. Och zawiść jak ja tego nienawidzę, zresztą prawie jak każdy. Mi się nie uda to Tobie też nie, maksyma dużej części naszego społeczeństwa. Jedna z cech naszej polaczkowości. Po prostu jest to mega irytujące, w każdym aspekcie czy chodzi o najmniejsze gówno czy o większą sprawę. Zawiść to zawiść. Wiele razy w życiu spotykały mnie sytuacji gdzie osobą którym coś nie wychodziło, a mi (ta egoizm) albo komuś innemu tak, to od razu rozrzucali kłody pod nogami. Zamiast się cieszyć z sukcesu innych, to zazdrościmy i chcemy przerwać ich sukces bo nam się nie udało. No to jest po prostu chore, no no nosz J*****TE. Sytuacja z dzisiejszego dnia, dogadałem się z nauczycielką że nie napiszę dziś kartkówki tylko kiedyś indziej z powodu nieprzewidzianego wyjazdu, a tu już od razu pierwsze kwasy. Jak to on nie pisze kartkówki, a my piszemy, toż to oszustwo, pisz gnoju kartkówkę !!. Irytujące i to dość bardzo, zamiast przyjąć to normalnie w miare z koleżeńską życzliwością, no spoko nie mógł pisać nie było go fajnie że może napisać kiedy indziej. Sytuacji takich w naszym życiu pełno pełno pełno. 


INSPIRACJE NA DZIŚ #30:
http://www.deviantart.com/art/--414161274
Wow świetne bw, głębia ostrości, poruszenie, ma coś w sobie to zdjęcie, te drugie dno.

Piosenka na dziś#30:

Dzisiaj rap, zza granicy od Tymina.

"Nie wierze w talent, wierzę, że harówa robi  swoje,
wierze, że nie mam ustalonej drogi boję
się o siebie a mimo tego ciągle idę pod wiatr "

Moje fotografie#30:

Mimo tego że te zdjęcie już było na blogu to przywołuje one u mnie pewną refleksje, mimo tego że w miarę wiem do jakiego celu w życiu zmierzam tak ta droga jest długa, nie wiadomo co mnie spotka po drodze i czy dotrę do jej końca. Jednak wierzę że dam rade tam trafić.



"Jest, dobrze, zostań, bo,

w życiu muszę komuś oddać hołd!"

Zapraszam do komentowania oraz obserwacji bloga
Pozdrawiam PatrykPiotr

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania oraz dyskusji :) Pozdrawiam Patryk Piotr