niedziela, 3 listopada 2013

DZIEŃ#16- Lie to me. Ponury dzień.

Witam tutaj Patrykpiotr .
Zapraszam do lektury


Tematem dzisiejszego wpisu będzie serial Lie to me/Magia kłamstwa. Serial pokazuje działania dr. Lightmana wraz z członkami jego grupy, która współpracuje z CSI, FBI, agencjami prawnymi czy osobami prywatnymi. Ich zadaniem jest odszyfrowanie uczuć ludzkich poprzez mikroekspresje. Jest to nauka o odczytywaniu uczuć z ludzkiej mimiki, odruchów czy reakcji fizjologicznych. Główny bohater za którego wcielił się Tim Roth jest wzorowany na doktorze Paul'u Ekman'ie, dr. Lightman jest założycielem "Lightman group" w skład której wchodzi Foster współzałożycielka, Loker który zawsze mówi prawdę i uważa to za "radykalną szczerość, Ria Torres której rozszyfrowywanie kłamstwa przychodzi naturalnie przed zwerbowaniem do grupy pracowała jako celnik na lotnisku. Serial potrafi wciągnąć, zaskakuje rozwiązaniem spraw, doskonale eksponowane są mikroekspresje, świetna gra aktorska. Niestety serial Fox podjął decyzję o zakończeniu produkcji serialu na 3 sezonie. Z ręką na sercu polecam ten serial. Można się wiele dowiedzieć na temat tego co wyraża nasze ciało i zachowania.




Ciekawostki:
#1


W ciągu roku każdy człowiek traci przeciętnie 4 kg martwego naskórka i 30 000 włosów.
#2


Przeciętna liczba komórek mózgu człowieka wynosi 15 miliardów.
#3


Całkowita długość naczyń krwionośnych dorosłego człowieka wynosi 160 000 kilometrów.


INSPIRACJE NA DZIŚ #16:
 Super portret ładnie oświetlony, fajna koncepcja.

Piosenka na dziś#16:


Pozostając w klimacie "Lie to me" theme song tego serialu. Świetna piosenka na takie ponure dni.

Moje fotografie#16:


Dzisiejszy dzień- Jeden wielki ponurak z tej niedzieli. Obudziłem się przerażony snem, w którym byłem mordercą, zabiłem 5 ludzi w tym swojego przyjaciela, po czym nie skazali mnie bo uznali z niepoczytalnego. Nie dość że morderca to jeszcze z krzywym sufitem. Wstałem szybko wypiłem kawe wyszykowałem się do kościoła, poszedłem do niego z moją ukochaną. Gdy wychodziliśmy zobaczyliśmy jedną wielką ulewę, pobiegliśmy jak najszybciej do domu na szczęście mamy blisko, posiedzieliśmy razem przez chwilę po czym poszedłem do siebie i teraz jestem przygaszony przez dzień. Jest godzina 16 a za oknem ciemno jak w rowie u afroamerykanina :O. Pewnie wieczorem przygotuje się do szkoły spędze trochę czasu z ukochaną, miałem w planach iść pobiegać kto wie może się uda :). Jak najmniej takich dni.


Deszcz- najstarsza kołysanka świata.

Zapraszam do komentowania oraz obserwacji bloga
Pozdrawiam PatrykPiotr

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania oraz dyskusji :) Pozdrawiam Patryk Piotr