niedziela, 24 listopada 2013

DZIEŃ#32- Zwykły szary dzień

Zapraszam do lektury,
Tematem dzisiejszego wpisu będzie dzisiejszy dzień. Odespałem sobie wczorajszy maraton matematyczny, bo trochę dał w kość zawartości mojej czaszki o mało co się nie przegrzała :). Plany na dziś są bardzo ambitne, za chwilkę chcę wyruszyć z aparatem i muzyką w miasto i spróbować uchwycić jakieś kadry uliczne. Jak wrócę to postaram się zebrać aby pobiegać, bo trochę zaniedbałem się w treningach niestety :(. Nauka i inne problemy trochę przytłaczają człowieka. Ale dajemy radę, problemy wieją nam na przeciw masztu ale idziemy dalej do przodu i cementujemy nasze więzi. Wczoraj nic nie napisałem bo jakoś nie było nawet o czym, będę starał się pisać najczęściej jednak chce pisać o czymś co będzie tego warte. 


INSPIRACJE NA DZIŚ #33:
http://www.altamente.it/
Indriustalny klimat, ciekawy kadr.

Piosenka na dziś#33:
Piękna piosenka od 2 zawodników SumyStyli aż łezka w oku się kręci, pięknie, ekspresyjnie.

"Nie słuchaj ich gdy mówią, że gwiazdy nie świecą dla nas,
że marzenia nas zgubią i nawet miłość można złamać."

Moje fotografie#33:



"Nie boję się emocji odkąd widzę więcej"

Zapraszam do komentowania oraz obserwacji bloga
Pozdrawiam PatrykPiotr

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania oraz dyskusji :) Pozdrawiam Patryk Piotr