poniedziałek, 25 listopada 2013

DZIEŃ#34 - Odległe plany.

Zapraszam do lektury,

Witam tematem dzisiejszego wpisu będą marzenia na te wakacje.
Wiem że to odległa przyszłość jednak już dzisiaj chce ją w miarę zaplanować. No to tak na pierwszy plan, marzenia na których mi najbardziej zależy, spędzić wakacje z moją ukochaną, wyjechać gdzieś, wyszaleć się, odpocząć. Drugim jest wyjazd na Hip Hop Kemp moje marzenie od kilku lat, ten klimat kempowy imprezy, do tego muzyka którą uwielbiam, i jeszcze Czechy w których kocham tak wiele rzeczy. Następnym planem który być może wypali to będzie wyjazd do pracy do UK na miesiąc/dwa. Dodatkowym marzeniem które już próbuję od dłuższego czasu spełnić jest wymarzona sylwetka, ale teraz zawalczę bardziej o to. No i to by było na tyle z marzeń na przyszłe wakacje, wiem że jeszcze dużo czasu zostało, ale wolę dziś określić swoje cele, i poddać je już teraz weryfikacji przez czas.


INSPIRACJE NA DZIŚ #34:

Gościu spełnia swoje szalone marzenia, Tajlandia, Ameryka. Prowadzi kanał Kocham Gotować. Polecam :)


Piosenka na dziś#34:
Mesajah, Yanaz.

"Ja nie zapomnę, jak poznałem swą kobietę,."

Moje fotografie#34:
Kolejna próba ze streetem.

FLY HIGH

Zapraszam do komentowania oraz obserwacji bloga
Pozdrawiam PatrykPiotr

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania oraz dyskusji :) Pozdrawiam Patryk Piotr