środa, 27 listopada 2013

DZIEŃ#35 - Powracam do biegania.

Zapraszam do lektury,

Siemaneczko, już ponad 30 wpisów na blogu, przeskoczyłem trzy dyszki myślałem że nie dam rady że odechce mi się wcześniej ale lubię pisać sobie tutaj jakieś pierdy co przyjdą mi do głowy. No to dziś w końcu ruszyłem dupę z domu i poszedłem pobiegać, trochę zimno no ale cóż trzeba było zacząć znów powracać do formy, najtrudniej jest ubrać się i wyjść bo jak już biegłem to znowu te najlepsze uczucie na świecie, jakbym latał, poczułem się wolny od tych 4 ścian, przez chwile wolny od wszelkich głębszych myśli i mogłem sobie pofrunąć kilka centymetrów ponad chodnikami. No jak już "stay fly high" to zaplanowałem już jaki kierunek studiów wybrać, Inżynieria Środowiska na polibudzie przypuszczalne zajęcie na moje najbliższe 5 lat, wybrałem ten kierunek ponieważ a) inżynieria b) dużo osób poleca ten kierunek i są miejsca pracy po tym kierunku c) wysokie stypendium- kierunek zamawiany d) dodatkowy atut to jest to że blisko na uczelnie. No i jak już sobie wybrałem ten kierunek to w czasie studiów planuje zbudować portfolio fotograficzne, wraz z studiem w pokoju obok i cały czas realizować swoją pasję ale jednak plany planami zobaczymy co będzie to będzie, co da los to przyjmę z chęcią, modlę się tylko aby nie zatracić w życiu priorytetów którym ona jest.


INSPIRACJE NA DZIŚ #35:
"Może ludzie zaczną nagle żyć w zgodzie ze sobą"
Rozmowa z Bogiem - Łona - No i dokąd zmierza ten świat!?


Piosenka na dziś#35:

Take what you need
And be on your way

Moja grafika#35:

Jak wam się podoba ?

"A może rozwiązanie to zrobić krok do przodu"

Zapraszam do komentowania oraz obserwacji bloga
Pozdrawiam PatrykPiotr

1 komentarz:

Zapraszam do komentowania oraz dyskusji :) Pozdrawiam Patryk Piotr