niedziela, 1 grudnia 2013

DZIEŃ#37 - Święta Święta.

Zapraszam do lektury,


Siemaneczko, nie było mnie tu kilka dni z kilku powodów 1-wszy byłem w Krakowie na wykładach ze szkoła, na UJU. Super uniwersytet, szkoda że nie ma kierunków które mnie interesują, a wczoraj zaś byłem na imprezie rodzinnej. Jutro planuje zakupić rzeczy potrzebne na prezent mikołajkowy dla ukochanej, i poradnik na temat tego opublikuje po 6 grudnia. I teraz kilka refleksji, święta się zbliżają jak co roku planuje je spędzić z najbliższą rodziną zasiadając przy wigilijnym stole i ciesząc się rodzinną atmosferą. Już drugie święta będzie przy mnie osoba najważniejsza mowa o mojej drugiej połówce. :). Już jesteśmy blisko końca roku, koniec semestru w szkole, podsumowanie pół rocznej pracy.
INSPIRACJE NA DZIŚ #37:
Emocje

PIOSENKA NA DZIŚ#37:
Aooooooo - poświrowane

MOJE FOTOGRAFIE#37:

Kocham samotność, tak, proszę, podejdź bliżej,
Kocham ciszę tak mocno, mów do mnie głośno, bym mógł słyszeć.

Zapraszam do komentowania oraz obserwacji bloga
Pozdrawiam PatrykPiotr

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania oraz dyskusji :) Pozdrawiam Patryk Piotr