środa, 11 grudnia 2013

DZIEŃ#38 - Trochę mniej czasu.

Zapraszam do lektury,
Witam was wszystkich, jeżeli ktokolwiek to czyta. To tak mam trochę mniej czasu na wszystko, a co za tym idzie mniej wpisów na blogu. Mój wolny czas zajęła praca, a no tak pracuje jestem promotorem, bądź sprzedawcą, globalnej, znakomitej itd. itp. muszę słodzić bo jak to znajdą to, a napisałbym coś złego to łeb ukręcony. Sprzedaję aparaty Samsunga, na hali Media Markt, świetne zajęcie, praca z ludźmi, nie nudzi się. Jak wygląda dzień w pracy promotora ? Przychodzę witam się z wszystkimi i czekam na klientów, przechodzi ich masa ale większość to plemię apaczów, paczo i paczo, a nic nie kupią. Kolejną grupą najbardziej irytującą są Ci którzy przychodzą po informacje o aparatach do sklepu orientują się w jakości i dokonują wyboru, a po chwili ceneo.pl gdzie najtaniej gdzie najbliżej tam kupują naprawdę irytujące. Święta się zbliżają coraz więcej ludzi kupuje aparaty świetnie, NAJLEPIEJ SAMSUNG !! , taka kryptoreklama, a tak poważnie to się ciesze że nie muszę za przeproszeniem ludziom wciskać kitu i szajsu, tylko mam ten sprzęt gdzie stosunek jakości/ceny jest dość dobry. No to by było tyle z pracy. Życie leci dość miło, choć trochę mało czasu. Przybija mnie trochę natłok braku czasu i wpadłem w jakiś dół od kilku dni ale się czymia. Będę się starał tutaj pisać jak najczęściej będę mógł.
INSPIRACJE NA DZIŚ #38:
http://www.digart.pl/praca/7535876/autoportret.html
"Dym zezwolił by dusze poniosła siła wiatru"


PIOSENKA NA DZIŚ#38:
BENGIER KOPIE

MOJE FOTOGRAFIE#38:



Malgré tout
Heureuse, heureuse, heureuse
ONA


Zapraszam do komentowania oraz obserwacji bloga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania oraz dyskusji :) Pozdrawiam Patryk Piotr