wtorek, 5 listopada 2013

DZIEŃ#18- Seria poradników, zwykły szary dzień.

Witam tutaj Patrykpiotr .
Zapraszam do lektury


Ciekawostki:


#1
 Przepisy obowiązujące w stanie Idaho nakazują karać wszystkich, którzy chodzą po ulicach smutni.#2
W stanie Alabama nie wolno nosić lodowych rożków w tylnej kieszeni spodni.#3
Na posterunkach policji w Miami na Florydzie obowiązuje całkowity zakaz jazdy na deskorolce.


INSPIRACJE NA DZIŚ #18:
http://www.deviantart.com/art/Love-50316085
Skromny kadr, wszystko ma swoje miejsce, piękne zdjęcie.


Piosenka na dziś#18:
Leniwa, chillująca piosenka na dziś.

Moje fotografie#18:



Zagadka#2:
#1
Co to jest, rozbija się to, a dopiero wtedy jest całe...
odpowiedź to NAMIOT
#2
Zdarza się raz w minucie 2 razy w momencie ale nigdy w 1000 lat


      Dzisiejszy dzieńZ ledwością dałem rade wstać, w nocy męczyła mnie insomnia, okropna sprawa chodzić cały dzień "z zapałkami w oczach", w szkole niestety było dziś trochę nudno przez cały dzień powstrzymywałem się żeby nie zasnąć na tych lekcjach, jedynym ciekawym zdarzeniem w szkole były doświadczenia z chemii. Monotonia szkolna przeszyła już mnie do szpiku kości szkoła,dom,spać,szkoła,dom i tak w kółko. Na szczęście jeszcze 3 dni w szkole, weekend i oderwiemy się od rzeczywistości :), wycieczka do Londynu mimo tego że byłem już tam dwa razy to ma te miasto swój urok. Trochę pozwiedzamy, "szoping", z pewnością przywiozę bekon który UWIELBIAM. Od dzisiaj rozpocząłem tygodniowy test, sprawdzam czy to czasem moja druga miłość- kawa, mnie nie uczula :(, bo strasznie wysypuje mnie na twarzy, gdy moja hipoteza okaże się słuszna wtedy niestety będę musiał wziąć rozwód na pewien czas z czarną damą :(. Jeszcze nauka chemii na jutrzejszą kartkówkę i w końcu dotrę dzisiaj do łóżka. Zapraszam wszystkich do czytania poradników z serii którą właśnie rozpocząłem, a wszystkie osoby które prowadzą bloga i chcą współpracować tzn. wymienić się banerami to piszcie w komentarzach bądź na email: xparkourxx@gmail.com .

"Kto chce iść w przód, patrzy w przód zamiast patrzeć wstecz.."

Zapraszam do komentowania oraz obserwacji bloga
Pozdrawiam PatrykPiotr

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania oraz dyskusji :) Pozdrawiam Patryk Piotr