środa, 6 listopada 2013

DZIEŃ#19- Łapanie chwili.

Witam tutaj Patrykpiotr .
Zapraszam do lektury


Tematem dzisiejszego postu będzie łapanie chwili. Temat rzeka można by o tym napisać nieskończenie wiele, topos w sztuce, a i tak nie ma poprawnej wersji czym jest to Carpe Diem. No niby życie chwilą ale jak to wygląda w praktyce czy bliżej temu do hedonizmu czy nie. W dzisiejszych czasach ludzie coraz częściej popadają w skrajności, albo przesadnie chcą korzystać z życia co ma negatywne konsekwencje lub nie chcą się cieszyć życiem i uciekają w rutynę i codzienność. Niektórzy uważają za łapanie chwili spędzaniem czasu przed komputerem i łapanie kolejnych bitów na łączu, drudzy kierują się z melanżu na melanż, a trzeci żyje z pasją cieszy się tym co daje mu życie i jest szczęśliwy. Każda z tych osób na swój sposób łapie chwile i każda osoba robi to w dobry dla siebie sposób. Dla każdego inne chwile są warte do wyłapania i zapamiętania. Z natury albo z przymusu przez wpływ świata jestem pełnym optymistą, nienawidzę smutku i szarości. Staram się czerpać jak najwięcej przyjemności z rzeczy które kocham. Wyłapuje chwile na różne sposoby, czy to z ukochaną, czy to zwiedzając, czy to imprezując, czy to podczas realizowania się, czy to w pasji. Przyjemne chwile możemy łapać w każdej z dziedzin życia. A najważniejsze jest to żeby cieszyć się życiem :)

Ciekawostki:


#1
Regularne całowanie może wydłużyć życie nawet o pięć lat! Całujmy się zatem nie tylko dla przyjemności, ale i dla zdrowia.

#2
Największy diament posiada masę 7000 karatów i rozmiary orzecha kokosowego. Eksperci szacują, że jego wartość wynosi co najmniej 15 mln funtów.

#3
1 hektar lasu pochłania w ciągu roku 140-230 ton CO2 i zatrzymuje 50-70 ton pyłów. Poza tym 1 hektar lasu pobiera, a następnie transpirując oddaje do środowiska około 45 ton wody.


Dobry pomysł, pasująca leśna sceneria, ładnie oświetlone, ładna stylizacja. Wszystko składa się na dobre zdjęcie.


Piosenka na dziś#19:

"Teraz ja, Ty"

Moje fotografie#19:

EMOCJE


Zagadka#2:
#2
Zdarza się raz w minucie 2 razy w momencie ale nigdy w 1000 lat
odpowiedź to LITERA "M"
#3
W koszyku mamy 6 jabłek. W jaki sposób można rozdać je sześciorgu dzieciom, aby każde z nich dostało po jednym jabłku i aby jedno zostało w koszyku? 
Dzisiejszy dzień- Pobudka o godzinie 5:50, trochę poprzewracałem się z boku na bok na łóżku, w końcu zdecydowałem wstać. Wstawiłem wodę na poranną "niestety herbatkę" :(, zjadłem bułkę i musiałem się wybrać szybko do szkoły. Jak zwykle szedłem w pośpiechu, podróż urozmaiciła mi muzyka z ipoda :). W szkole jak zwykle standard chemia,matma, na szczęście nie było biologi. Niestety nie zabrałem wszystkich książek bo coś strona szkoły nie hulała i nie miałem jak sprawdzić planu :(. Po szkole obiad, chwilka czasu z ukochaną, trochę poleniuchowałem nad internetem, poczytałem co nieco o mojej pasji. Resztę czasu spędziłem z moją drugą połówką, a teraz oczekuję na mecz Champions League nie moge się doczekać, mimo tego że uwielbiam Borussie mam cichą nadzieję że wygra Arsenal.

"Nie poddać się znaczy zwyciężyć...pokój"

Zapraszam do komentowania oraz obserwacji bloga
Pozdrawiam PatrykPiotr

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania oraz dyskusji :) Pozdrawiam Patryk Piotr