piątek, 8 listopada 2013

DZIEŃ#21- Pasja grafika,życie,marzenie.

Witam tutaj Patrykpiotr .

Zapraszam do lektury


Tematem dzisiejszego wpisu będzie misz masz wolnych przemyśleń. Zacznę od tego jak ktoś wie lub nie wie, moją pasją oprócz fotografii jest grafika wychodzi mi to słabo, a może jeszcze gorzej nie mnie oceniać, na razie próbuję swoich sił w konkursach na stronie corton.pl, wielu profesjonalnych grafików ją krytykuje, jednak dla tych początkujących strona jest świetną możliwością rozwoju. Już wyjaśniam o co chodzi w tym całym corton'ie o tuż jest to platforma społecznościowa na której osoba X daje zlecenie na wykonanie jakiegoś projektu, określa stawkę dla zwycięscy, a każdy zarejestrowany może w nim wystartować wysyłając projekt, po zakończeniu czasu trwania konkursu, X wybiera zwycięskim projekt wygrany się cieszy bo ma kasę, X się cieszy bo ma logo spośród kilkuset projektów, corton się cieszy bo ma prowizje z konkursu. Jednak graficy prowadzący działalność mają ból dupy, a dlaczego ? Bo osoby które potrzebują logotypów wolą pójść do takiego cortona i za te same pieniądze mieć kilkaset projektów od kilkudziesięciu różnych osób zamiast projekty od jednego grafika. Dobra bo trochę za daleko odleciałem, wracamy na ziemię. Startuje w takich konkursach narazie nic nie udało mi się wygrać niestety, chociaż raz logo było w wyróżnionych, ale próbuje cały czas i coś tam się rozwijam w grafice wektorowej. Na dole kilka przykładów z moich prób z logotypami oraz grafiką.



Może kiedyś mi się uda rozwinąć w grafice żeby coś było z tej pasji ale bardziej stawiam na fotografię, chciałbym kiedyś cieszyć się ze swojej pasji, a gdy będę miał sześćdziesiątkę powiedzieć że spełniałem się w tym co robiłem.
Chciałbym za rok zacząć pierwsze jakieś free zlecenia do portfolio, na razie muszę trochę popracować nad pracą z modelką. Chciałbym też się zająć fotografią dzieci bo przez to że mam w sobie trochę dziecka jak nie za dużo umiem te istotki uchwycić w odpowiedni sposób. Mimo tego że chce skończyć studia inżynierskie, to mam takie ciche marzenie, żyć z pasji na dobrym poziomie, być własnym szefem oderwać się od tego całego systemu. Oj trochę odleciałem z tymi przemyśleniami ale to by było tyle na dziś.  



INSPIRACJE NA DZIŚ #21:
http://hart-worx.deviantart.com/art/Miri-399317746
Piękne efekty, super oświetlone bardzo miękkie światło, bardzo przyjemny kadr, chciałbym osiągać takie efekty kiedyś :)

Piosenka na dziś#21:

Dzisiaj rap, prosto od Maca .

"Her lips is delicious for kisses "

Moje fotografie#21:

Dzisiejszy dzień- Szkoła na godzine siódmą brrrr nienawidzę tego. Dobra jakoś wstałem chociaż z pobudką u mnie ciężko, biegiem na przystanek tramwajowy, czekamy, czekamy, a tam dupa. Tramwaj się spóźnia o 15 minut, jak to jest raz na 2 tygodnie chce pojechać tramwajem do szkoły, to zawsze musi się spóźnić. Denerwuje mnie to i pewnie nie tylko mnie, że człowiek chce być rzetelnym uczniem, pracownikiem, człowiekiem który się nie spóźnia, a tu lipa bo komunikacja zawala i tramwaj nie nadjeżdża i jesteśmy spóźnieni. Pomijając te irytujące rozpoczęcie dnia zleciał on bardzo miło. Z szkoły zwolniłem się po 4 lekcjach, ponieważ miałem wizyte u uszologa. Pierwszy raz byłem u pani Laryngolog. Bardzo miła babka, zbadła moje prawe ucho, na którem czasem jestem półgłuchy albo po prostu mam taki wybiórczy słuch. Dowiedziałem się że tak jak każdy facet z mojej rodziny mam skrzywioną przegrodę nosową, a to powoduje wszystkie dolegliwości związane z uchem i zatokami. Odrazu po skończeniu 18-stki lecę do szpitala na zabieg :). Resztę dnia spędziłem z ukochaną. Teraz właśnie będę zabierał się za zrobienie listy co zabrać do Londynu, muszę przygotować sobie książke na mojego kundelka. I tylko sobota, a w niedziele odjazd.
LONDYN CZEKA

"Pierwsza minuta może być ostatnią,
Dlatego ceń jak ostatnią."

Zapraszam do komentowania oraz obserwacji bloga
Pozdrawiam PatrykPiotr

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania oraz dyskusji :) Pozdrawiam Patryk Piotr